Whats New? Teachers Day!

Assalamualaikum

Alhamdulillah. Gembira terima lawatan sahabat lama dan baru. Tak sangka masih asa yang 'hidup' lagi di alam blogging ni. Hihi. Antaranya lyacolours, AJ nismihan, cikgu shameel, asada ryutaro, padin, syarifah radiah dan lain-lain. Tak sempat nak buat hyperlink, kalau tak bolehlah jenguk-jenguk blog otai lama semua ni.. huhu

Baru-baru ni ada sambutan hari guru kan? Alhamdulillah, dapat banyak hadiah pada tahun kedua sambutan hari guru ni. Antara yang best, dapat shawl dan tudung ada juga 5 helai. hihi.. Walaupun maCy dah kempenkan, jangan keluar duit beli macam-macam, kalau nak bagi sangat bagi pen sebatang dah cukup. Tapi macam-macam juga yang diterima. Alhamdulillah semua maCy suka.


Lain-lain yang bukan guru, mungkin Hari Buruh nanti boleh main tukar-tukar hadiah.. hiks


Comments

iryanty ahamad said…
asalamualaikum..

selamat hari guru :-))

banyak hadiah dapat...tentu kesayangan murid2 ni
Kakzakie said…
Alhamdulillah... rezeki jgn ditolak. Mereka memberi kerana selain sayang juga sgt menghargai..
ASaDa RyutaRo said…
untung jadi cikgu.. hari guru je mesti banyak hadiah..

selamat hari guru untuk macy.. semoga jadi cikgu yang menjadi inspirasi kepada anak murid..
Macy Humaira said…
hihi biasa2 je ka ajar ramai.. dapatla banyak.. :)
Macy Humaira said…
yup betul sangat. kadang2 rasa bersalah ambil. tp tak ambil pun rasa bersalah. huhu
Macy Humaira said…
terima kasih asada. rasa awkward nak balas lepas 3 tahun dua2 senyap. masing2 kawin tak jemput masing2. haha
nur anis said…
alhamdulillah...rezeki..bebudak suka bagi hadiah ni..
ewanthology said…
banyak betul dapat hadiah.. confirm cikgu kesayangan ni :-)

Popular posts from this blog

kisah tragedi manis seorang junior 2003

Restoran Ramly Burger

Short Vacation in Penang 2017