Masih Pengenalan

Assalamualaikum..

Terima kasih atas kunjungan sahabat baharu dan lama. Masih lagi kelu jari jemari, masih lagi kaku dalam memilih jalan penulisan bagaimana. Dicuba baca tulisan lama. Ada yang bercorak santai, seakan bercerita dan tidak kurang masih ada yang sesekali dikait bahasa ikut rentak sendiri. 

Rasanya proses yang mahu dibuat perlahan, replace imej-imej yang sudah hilang akibat tindakan drastik mahu menutup blog dan akaun blognya. 




Sayang sekali, masa tak boleh berundur lagi. Kan?

p/s gambar tu. ala-ala hai, masih ingat saya? Dulu belajar kini dah mengajar :)

Comments

iryanty ahamad said…
asalamualaikum..singgah sini jup...salam kenal..yan blogger baru :-))
Fazleyatul Aini said…
selamat kembali aktif tehehehe
ASaDa RyutaRo said…
welcome back macy.. blog ni memang x boleh nak tutup.. walau dah tinggal lama, masih jugak teringin nak tengok.. hahaha
Kayu Manis said…
Salam perkenalan juga dr knor
3 thun lma tu..
selamt kmbli berblog..
nur anis said…
selamat berblog keembali..:)
Macy! Ya rindu kan nak blogging macam dulu. Hee :D
Macy Humaira said…
selamat singgah :)
Macy Humaira said…
insyaallah. doakan. haha
Macy Humaira said…
hehehe banyak memori kann
Macy Humaira said…
tq darling. 25 ea. sebayaa
Macy Humaira said…
jom mula semula. gaya baruu. hihi

Popular posts from this blog

kisah tragedi manis seorang junior 2003

Restoran Ramly Burger

Short Vacation in Penang 2017