i heart you

Assalamualaikum.


I'm appreciating someone who always make me a priority and never ever make me an option.

It's him.


 


;p



mr. defender alan no.3, ily~

Comments

monologtinism said…
Ohh
~_~"

mujur aku tidak mencebur diri
=p
Chaoi said…
hebat die ni..go gooners..
i love him too~ kehkeh
ghost writer said…
Van Persie?

oh ok..kau Arsenal fans..
cikpia said…
oh hensem!

*tetiba teringat betting ngan member sekolah time chelsea vs arsenal. camtaik!!! tak pasal2 kena buat status FB yang camcibai!
HEROICzero said…
err ... siapa ni ?

HA HA !
Mario said…
chaittt....masa kena belasah ritu takde pulak kuar gmbr ni...ekeke

ps... sokom liverpool weh...ynwa... huhu
fiezah91 said…
penyokong arsenal ke ni?kehkehkeh
aLya maNip said…
wooowww!!! finally..ini rupanya pencuri hati maCy.. :-)
cemomoi said…
heee... jangan terbang tinggi sangat kang lupa kat mana nak mendarat

ada orang kata, kawan yang baik ialah orang yang tak segan tak tegur bila kita buat silap, bukan yang menyembunyikan kesalahan kita kerana nak jaga perasaan kita
Lan Bingka said…
hahaha.. ciri macam tu la yang kita cari..;)
Benrauf said…
congratulation in finding him.
PK said…
ha ha ha ha..gua ingat siapa tadi. astaghfirullah!!

tapi brader ni mmg main cantik. gua harap dia keluar Arsenal dan join Man.Utd.
cikpia said…
sist, u've been tagged.

Popular posts from this blog

Amour

kisah tragedi manis seorang junior 2003

Rahim Terbalik? (Retroverted Uterus/Tilted Uterus)