Tuesday, November 8, 2011

i heart you

Assalamualaikum.


I'm appreciating someone who always make me a priority and never ever make me an option.

It's him.


 


;p



mr. defender alan no.3, ily~

25 comments:

Lya Colours said...

hai kacak !

beautiful_rose said...

ehem.... =p

monologtinism said...

Ohh
~_~"

mujur aku tidak mencebur diri
=p

Chaoi said...

hebat die ni..go gooners..

Muhammad Amirulhazim Alias said...

ARSENAL !

✿Dear Yayah✿ said...

i love him too~ kehkeh

Bella Bell said...

pakwe saya..! :P

ghost writer said...

Van Persie?

oh ok..kau Arsenal fans..

cikpia said...

oh hensem!

*tetiba teringat betting ngan member sekolah time chelsea vs arsenal. camtaik!!! tak pasal2 kena buat status FB yang camcibai!

HEROICzero said...

err ... siapa ni ?

HA HA !

alien said...

go gunners!!!

PENCONTENG said...

omg arsenal. haha!

Mario said...

chaittt....masa kena belasah ritu takde pulak kuar gmbr ni...ekeke

ps... sokom liverpool weh...ynwa... huhu

khairul_bariyyah said...

amboih! haha

fiezah91 said...

penyokong arsenal ke ni?kehkehkeh

aLya maNip said...

wooowww!!! finally..ini rupanya pencuri hati maCy.. :-)

cemomoi said...

heee... jangan terbang tinggi sangat kang lupa kat mana nak mendarat

ada orang kata, kawan yang baik ialah orang yang tak segan tak tegur bila kita buat silap, bukan yang menyembunyikan kesalahan kita kerana nak jaga perasaan kita

Lan Bingka said...

hahaha.. ciri macam tu la yang kita cari..;)

Benrauf said...

congratulation in finding him.

PK said...

ha ha ha ha..gua ingat siapa tadi. astaghfirullah!!

tapi brader ni mmg main cantik. gua harap dia keluar Arsenal dan join Man.Utd.

intan.maisarah said...

hamboi

cikpia said...

sist, u've been tagged.

LadyBird said...

hensem :P

♥ p a a n i ♥ said...

lalala..sape tu xkenal

Mr.Fuz (Watak Protagonis) said...

gunners? cett!!!