Saturday, September 10, 2011

::. kapal terbang kertas

Assalamualaikum.


Kapal terbang kertas ada nota.
Dilempar terbang hinggapnya pada siapa?

Introducing my second blog, kapal terbang kertas.
Ruangan catatan pendek, catatan jiwa merdeka.
Just quotes and short thought.


Teratak ini masih nyawa~

20 comments:

monologtinism said...

aku suka juga main kapal terbang ini waktu kecik. tapi tidaklah bernota.

bila lempar, kemik, dan buang.
err.peace ^_^'''

PENCONTENG said...

skandal dari langit itu macy punya juga?

baru tahu :))

khairul_bariyyah said...

jgn tggal blog ni taw~ teehee

Muhammad Amirulhazim Alias said...

maCy takde twitter ?

shizuka said...

ada makan2 tak kat sana?mahu terus pergi ni.:p

penjajah minda said...

dulu aku pakar buat kapal terbang kertas.tapi skerang...hehe

Wadi AR said...

huyooo ade dua belogg. tahniahh

gedek! said...

orang semua dah pakai kapal terbang kontrol....

Fay said...

wahh.. dah ade 2 blog! :D

- elina - said...

jangan kuburkan teratak indah ini.

tau.

:)

Hantu Kak Limah said...

walaupun kertas..tetap terbang tinggi...:)

ciEk NiENa said...

oh, da adablog jiwa.. jangan lupa blog ni :)

LadyBird said...

:).. x pandai buat kapal trbg.. kalau buat selalu x naik..

3gp MELAYU said...

adik aku sukamain kapal terbang kertas.......semak ja rumah

si para para said...

boleh tumpang sorang naik kapal terbang kertas tu?

HEROICzero said...

waah ada banyak blog tuuuuuu ~

padin said...

perghh ayat2 cikgu ni memang power la :D

.Am-OH-Am. said...

wahhh. berpuitis lah maCy ni. *jeles* btw, moga dua2 blog macY dapat banyak nuff. nanti blnje i aiskrim tauu

ghost writer said...

penganti pada skandal dari langit.

beautiful_rose said...

maaf aku baru tahu hari tu macy.......


lama sepi,sihat?