Tuesday, June 7, 2011

nafas.nadi.mata

Assalamulaikum.

Setiap hembus nafas adalah kata
Setiap denyut nadi adalah harapan
Setiap kerdipan mata adalah bukti penantian


kemana agaknya kapal terbang kertas itu? sampaikah pada tangan yang dituju?


p/s : setiap patah kata hanya sekadar coretan..

30 comments:

ASaDa RyutaRo said...

semoga sampai la kapal terbang kertas tu. tak salah landing.. :P

Pena Marhaen said...

andai saja cukup jauh dan sehabis tenaga kau layangkan sudah pasti akan sampai pada sasarannya.

bersabarlah menunggu dan lihat.

saiazuan said...

selamat malam.. hehe

James Alexander said...

ia akan sampai... jika kau benar yakin....

Sca Ndx said...

nak tangkap kapal terbang kertas. hee

JIJI YU said...

kapal terbang kertas kukuh ke

chemay said...

setiap coretan adalah luahan hati dan perasaan.
:)

puteri ain said...

setiap bait kata2 adalah perasaan :)

sergeant keroro said...

wow! nice blog!

sampai kat blog keroro, dah siap modified jadi ufo dah.

haha :P

Fay said...

flight delay.. :P

jaya jr said...

haha,tetibe nak dengor lagu kapal terbang kertas kumpulan exist..kah3

abe Celoteh said...

haha.. :)

khairul_bariyyah said...

setiap yg comel itu adalah kita.. :P

Siti Mashitah Saidin said...

cam sayu ja baca entry nih~

M a W a D D a H said...

kalau kapal terbang kertas tu basah kena hujan, rse2nya mcm tak sampai je...:p

Aida Azryn said...

boleh ke sampai kapal terbang kertas tu?:P

azana said...

kapal terbang kertas?urmmm....ada makna 2...

cantik ahh pic ni...

Raden said...

kapal terbang itu ada di airport

pisau belati said...

ada pada aku.
di sini di sini
di dalam hati ini
ia tersimpan rapi.

HonEyBuNNy said...

akan tiba dengan selamat kapal terbang kertas itu...

kerna kadang2 kita juga perlu mengharapkan sesuatu agar ianya terjadi...;-)

ishiko said...

ahh.. nice nye gmbar tu ^^

cemomoi said...

masih tercari destinasi? sabo je le

ENCIK TIKUS said...

ekhemmm

sahromnasrudin said...

bait2 perkataan yang mengandungi seribu pengertian...

little_teddy said...

pkai la america express.hehehe(sorry melawok je...apa pun tak bleh)heheheh

EZAN IDMA said...

nicee

ghost writer said...

mungkin sudah lama sampai dan tangan yang menyambutnya tidak tau mau teruskan untuk apa..

seminggu sekali said...

pastikan lontaran kapal terbang kertas macy disertai dengan doa.

pasti sampai. dengan izin yang Maha Esa :)

ini terbaik. saya suka.

intan.maisarah said...

syang
kapal terbang kertas itu sudah selamat mendarat

terima kasih

haha
tiba tiba perasan

CassiaSiamea said...

kapal terbang kertas..
terbang merentasi angin..
angin x menentu arah..
entah sampai entah tidak..