askar-askar kesayangan beta

Assalamualaikum.

25 Disember 2010. Sweetest moment, all at home :)

siraj dan eilman sayang

ralit semua

bermain kereta api :)

tarik upih guna kotak?

kejar-kejar!

sweetest ever, nurul izzah memujuk adiknya nurul fatihah :)

dalam kawasan ;p

wafi sweetheart dan permainan kegemarannya

deena dan wafi. berkawan :)

Askar-askar kesayangan beta :)


p/s : ada rezeki gambar famili maCy selain para askar ya :)

Comments

amirah said…
askar2?maknanya ramai la ek..tahniah :p
TunTeja said…
heeee...comelnye askar2 itu!! :)
rossoneri said…
wuhuuuu comelnyaaaaaaaaaaaaaaaa.. dan besar mesti ensem..
budak2 kcik ni kalau ramai2 xpe,boleh dorang main sama2,xadalah dikacaunya sgt makciknya... ini anak buah kita tu berdua je,xada org lain nak dorang main,maka dgn kita2 kena heret main dgn dorang hahahahah.. main bubu2, main kiki2, layannnnnn..

chop,mainan kegemaran wafi tu air getah tuh???hahahahhahaha comelnyaaaa
khai said…
comey nya anak anak buah. haha
miss epa said…
semua comel comel! :)
Sca Ndx said…
waw. ramai nye. mesti meriah :)
picture 3 and the last one!! sgt comeeelllll!!!
Lovely Bella said…
alalalala comey nyer.. nice pic macy.. suke tgk.. rs bahagia jerk hihih
anamizu said…
comel gila ahh bala tentera macy nih!! hihi
Anonymous said…
aku teringin ada nephew n niece. boleh nak layan perangai mereka yang tak mengerti hipokrit dan jujur.
tapi aku yang tersulung la pulak. hehe
adrinaqamarina said…
yang~ ramai dan meriah sangat~~~

izzah tu memang nampak sweet laaa.
kenapa semua pipi nak kena mintak geget?? hehehe.. :)
padin said…
ahah, kenapa tak masuk carta nih? miahahaa
ishiko said…
khehehee.. kt rumah saya pun ramai askar~
Catherine- said…
eilman tu comel laaa!!! ske tgk! aduhh~ nak kaweennnn laa camniee cecepattt...!! tetttttttttttt >__<
comel la..ellis mmg suke bebudak..
cemomoi said…
dah bule buka taska ni
althafunisa said…
yg kecik skali asal ta men2 kat luar rumah gak mac? wehhee~
manna_salwa said…
cumel2..

kat uma ni ade sorg je bdk kecik.. tp mcm seploh org.. susahnyeeee nak jge..
huhuk~

tak pening ke layan askar2 ni?

neway, budak2.. i like~
ASaDa RyutaRo said…
seronok lak nengok diorang. ramai tu.. kalau macy jaga sorang, dah macam akak nursery.. hahaha
ASaDa RyutaRo said…
agaknya, dapat ke asada duk no 1 lagi lepas ni? hahahaha
HEROICzero said…
alahai.. gambar last tu, comel nye~ =)
M a W a D D a H said…
askar2 macy semuanya comel2...

hahaha..kesian asada..dia dah tercabar tu macy...bolehkah naik kembali?? :p

asada: chaaiiyyyoookkk3x....hihi
Raji berkata said…
hak2
ptot lah kau sunyi jer bler dorg xde
ramai bebenor owh =.="
meo said…
comel... jg diorg ke? apakah?

new reader nk catch up cite nie
mario said…
tarik kotak tu buat teringat zaman muda2 dulu ...hehe
meow said…
oh... ingt buka taska ke ape... huhuhu
d_LA said…
seriously sume pic lawa la macy..dla suke sgt2 ni..macy gune dslr yer???
NuSaNa NoSa 91 said…
alololo~ comelnya.. nk cubit, bleh?? ^_^
Aretikz said…
Inilah.. Barisan kita.. yang ikhlas berjuang.. hehe.. piwit.. hehe..
aLya said…
uish..patotla cuti sem maCy bizi jek. ramai rupenye askar maCy tapi comei2 sememnye.. bleh ilang penat tgok kecomelan diorang :)
Nur Qistina said…
cantiknya picca...n ramainya askar...satu batalion ada..=)

Popular posts from this blog

kisah tragedi manis seorang junior 2003

Restoran Ramly Burger

Short Vacation in Penang 2017