Friday, January 7, 2011

askar-askar kesayangan beta

Assalamualaikum.

25 Disember 2010. Sweetest moment, all at home :)

siraj dan eilman sayang

ralit semua

bermain kereta api :)

tarik upih guna kotak?

kejar-kejar!

sweetest ever, nurul izzah memujuk adiknya nurul fatihah :)

dalam kawasan ;p

wafi sweetheart dan permainan kegemarannya

deena dan wafi. berkawan :)

Askar-askar kesayangan beta :)


p/s : ada rezeki gambar famili maCy selain para askar ya :)

34 comments:

amirah said...

askar2?maknanya ramai la ek..tahniah :p

TunTeja said...

heeee...comelnye askar2 itu!! :)

rossoneri said...

wuhuuuu comelnyaaaaaaaaaaaaaaaa.. dan besar mesti ensem..
budak2 kcik ni kalau ramai2 xpe,boleh dorang main sama2,xadalah dikacaunya sgt makciknya... ini anak buah kita tu berdua je,xada org lain nak dorang main,maka dgn kita2 kena heret main dgn dorang hahahahah.. main bubu2, main kiki2, layannnnnn..

chop,mainan kegemaran wafi tu air getah tuh???hahahahhahaha comelnyaaaa

Rebelle said...

mereka cute! (:

khai said...

comey nya anak anak buah. haha

miss epa said...

semua comel comel! :)

Sca Ndx said...

waw. ramai nye. mesti meriah :)

Anis izyan Abd Rahman said...

picture 3 and the last one!! sgt comeeelllll!!!

PinQib said...

:)
comel comel semua yer :L)
| Perlu MALU jadi single |

Lovely Bella said...

alalalala comey nyer.. nice pic macy.. suke tgk.. rs bahagia jerk hihih

anamizu said...

comel gila ahh bala tentera macy nih!! hihi

MATAHARI said...

aku teringin ada nephew n niece. boleh nak layan perangai mereka yang tak mengerti hipokrit dan jujur.
tapi aku yang tersulung la pulak. hehe

adrinaqamarina said...

yang~ ramai dan meriah sangat~~~

izzah tu memang nampak sweet laaa.

khairul_bariyyah said...

kenapa semua pipi nak kena mintak geget?? hehehe.. :)

padin said...

ahah, kenapa tak masuk carta nih? miahahaa

ishiko said...

khehehee.. kt rumah saya pun ramai askar~

Catherine- said...

eilman tu comel laaa!!! ske tgk! aduhh~ nak kaweennnn laa camniee cecepattt...!! tetttttttttttt >__<

Datin Ellis Suriyani said...

comel la..ellis mmg suke bebudak..

cemomoi said...

dah bule buka taska ni

althafunisa said...

yg kecik skali asal ta men2 kat luar rumah gak mac? wehhee~

manna_salwa said...

cumel2..

kat uma ni ade sorg je bdk kecik.. tp mcm seploh org.. susahnyeeee nak jge..
huhuk~

tak pening ke layan askar2 ni?

neway, budak2.. i like~

ASaDa RyutaRo said...

seronok lak nengok diorang. ramai tu.. kalau macy jaga sorang, dah macam akak nursery.. hahaha

ASaDa RyutaRo said...

agaknya, dapat ke asada duk no 1 lagi lepas ni? hahahaha

HEROICzero said...

alahai.. gambar last tu, comel nye~ =)

M a W a D D a H said...

askar2 macy semuanya comel2...

hahaha..kesian asada..dia dah tercabar tu macy...bolehkah naik kembali?? :p

asada: chaaiiyyyoookkk3x....hihi

Raji berkata said...

hak2
ptot lah kau sunyi jer bler dorg xde
ramai bebenor owh =.="

meo said...

comel... jg diorg ke? apakah?

new reader nk catch up cite nie

mario said...

tarik kotak tu buat teringat zaman muda2 dulu ...hehe

meow said...

oh... ingt buka taska ke ape... huhuhu

d_LA said...

seriously sume pic lawa la macy..dla suke sgt2 ni..macy gune dslr yer???

NuSaNa NoSa 91 said...

alololo~ comelnya.. nk cubit, bleh?? ^_^

Aretikz said...

Inilah.. Barisan kita.. yang ikhlas berjuang.. hehe.. piwit.. hehe..

aLya said...

uish..patotla cuti sem maCy bizi jek. ramai rupenye askar maCy tapi comei2 sememnye.. bleh ilang penat tgok kecomelan diorang :)

Nur Qistina said...

cantiknya picca...n ramainya askar...satu batalion ada..=)