Thursday, December 2, 2010

hati rasa penat

Assalamualaikum..



Hati rasa penat. Rasa mahu mencari kata semangat dari keluarga blogger maCy. Sekadar mahu meluahkan rasa, juga mendengar pandangan dari pelbagai lapisan individu yang berbeza cara pemikirannya.
Tapi, blog ini dibuka kepada semua, malah kini dalam pengetahuan dia dan dia. :'(

Dari awal lagi, mahu bercerita. Sekadar bercerita sedikit pada ruang komen mereka yang mengenali maCy. Thanks Catherine dan elmog. Entry mereka memberi peluang kepada maCy untuk mengadu seketika. Dan thanks untuk kata-kata semangat dari Cat. Itu sudah cukup buat hari itu, tetapi hari ini maCy benar-benar rasa mahu mengadu.


Why did you let me go yesterday?Why do you have to return?
Why do i have to decide now?
and why are you playing with my heart?


p/s : mereka kata, usah percaya..

35 comments:

f_aRa_aINa989 said...

err...sapekah??
hehe,;p

beautiful_rose said...

mahu mengadu pada aku?









aku sedia pinjamkan telinga buat kamu =)

Frodo Baggins said...

jadi, mau percaya?


>>___<<


nah eskerim!
jgn bnyak fikir ...
kita tidoorr! woohooo

rossoneri said...

meh sini kita nyanyi tuk macy..
you're my heart heart heart hearttttttt breakerrrrrrrr..

okey?lagu rock nih...

jaya jr said...

talian NUR ade untuk buat aduan..tapi tak ingt nombor..hehe

wachak said...

Jgn disimpan nanti meletup. ramai yg sudi mendengar dan bagi pendapat.

ms.Teddy said...

arghh..ak pun perlu seseorg utk mengadu..tp ak xnk cerita..cmne nk mgadu klu xnk cerita ni..

Miss Kira said...

macy!! x mo sedih2 taw.. ;)

padin said...

ok kaunter pengaduan di buka sekarang ekekee

platipus said...

ikut gerak hati

echah mashuri said...

meh2 stori2 sini meh..heheeh

nana cHan said...

kenapa nie? kena buli ngan ank buah ke. hehehe. eh macy kna tag lagi. muhahaha

Keyyah said...

banyaknya Y..heeee...
sabar itu ada manis nya :)
sabar yer

khairul_bariyyah said...

i'm more than happy 2 lend y ears 4 u dear.. :)
meh story eh..
tamo sdey2 taw..
senyum sokmo,baru comey.. :)

Rowena Chasez said...

ehhhh..
kenapa nie syg??
wena kurg faham..
someone broke ur heart?
who??!

Rowena Chasez said...

kenapa syg??
sape yg buat mcm nie..
tell me who??

Un Phat Lee said...

nape ni touching2?

eiffel said...

wkmslm...


kwn sy pnah ckp..

xmgkin ada pluang ke2...skali dia sakiti..mgkin len kli jga dia akn sakiti kamu...

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

macy ok tak ni?
linda ada..
meh cini meh :)

Hellioz said...

spill la
pompuan suka spill an?

xske resolution
emairite?

yott said...

take it easy..jgn worry sgt k..jg diri maCy...;)

M a W a D D a H said...

nape ni dearku macy...

xmo sedey2 k..bnyk2 kan rehat...

Lya Colours said...

chill!!
(>_<)

HEROICzero said...

laaa ape jadi neh?

* tak perlu percaya. hanya terima.

Mario said...

mmm...macy lbh tau...

Catherine- said...

yayang,


i agreed with eiffel.

i ni kan, sekali i dah buang, i xkan pungut balik..uhuu...wpon sakit...

udah dehh... mari kita soping!!! december sale is coming!!!


luv,
catherine-

mancai said...

elok juga tu kalau bercerita apa yang terbuku kalau tak boleh bawak stress pada diri sendiri

-aNida OtHmaN- said...

mengdaulah sayang pada yg MEMAHAMI pada yang mengerti....sesungguhnyaa.... pasti beban yg digalas dapat di kongsi besama....

macy ~ take care yaaa......

ASaDa RyutaRo said...

tanya sama hati, apa asal sayang, adakah tandanya nampak dipandang.. ;)

semangat macy.. ape nak sedih2 lak?

jom nyanyi.. ngeee :P

::cdot the dot:: said...

meh nangis kat bahu aku...aku peluk kuat2...

eiela said...

luahkan je apa yang nak diluahkan, jangan dipendam sebab bila diluahkan baru rasa lega.

Latest Entri :
Ya Allah Masaku Dah Tiba

cemomoi said...

kena cari rakan kongsi crita supaya perasaan jadik lega

aLya said...

maCy, kadang2 org xtaw pe yg kite rase. kadang2 gak kite perlu bg pluang 2k hati kite bgembire. close ur eyes n feel him. masih ade rase??
lau ade, pcaye pada hati.. insyaALLAH..mgkin kmbalinye die lam keadaan lebih baek..sape taw kan.. :-)
gud luck syg..

tia said...

taaarik nafas panjang2!
pikir elok2!
sedalam dalamnye then baru buat decision! ;)

Tomato Gurl's Life said...

rasa sedih bc n3 ni...sob3...