Tuesday, November 9, 2010

bukan boneka

Assalamualaikum


aku
bukan boneka yang tiada rasa
yang boleh kau suka-suka jadikan teman sekadar untuk menghiburkan jiwa
tatkala kau terasa kosong
mencari aku sekadar peneman untuk menghilai tawa

apa benar sekadar boneka?


p/s : bukan
pertama kali..

23 comments:

M a W a D D a H said...

engkau adalah macy yang bernyawa...hehehe

Nur Qistina said...

la..awat cik maCy ni..takmo la sedih2..cheer up kay?

tapi, terkadang betul juga..nk je bagitau kat org yg berkenaan yang 'aku bukan boneka'...huhu..

apapun bertabah kay! ^__^

Si gadis bunga said...

kalau benar pun maCy boneka, mesti boneka yg kiut miut comel-comel.

hah! belanje cepat. dah puji ni..
haha ;)

tapi tak baik nye org yg buat macam tu kat maCy. meh kite saman die meh.. (erk, saman lagi 6 bulan ye.. tunggu kite practice as a lawyer dulu.. ;)

hiro said...

asada mane weih..lama tak nmpak

cemomoi said...

yeps... bukan boneka yang tiada rasa dan tak punya apa-apa

maCy said...

:(

plumpy.tootsie said...

awak jgn sedih.awak ad sy.awk igt tu tau.sy selalu ad utk awk.dan walaupun awak boneka,awak lah boneka kegemaran sy yg paling bernilai dan berharga,yg tak mungkin sy buang. :)

f_aRa_aINa989 said...

chill out macy..=)

Zed said...

Ish3, sape yg jdkn ko boneka ni macy? Sesungguhnya roh & jasadmu msh brsatu, msh mempunyai perasaan....suka,duka,tawa,cinta. Msh blh bernafas, blh beribadah memuji Allah. Sesungguhnya kamu bukn lah boneka

adrinaqamarina said...

saaya juga bukan bonekaaaaaaa la.

macy, gambar tu chun la~

lemonade said...

kamu mmg bkn boneka pn. kamu kan Macy yg kecik sangat ya amat. heh!

khairul_bariyyah said...

nape ni dear? anak patung ye la boneka.. kita kan manusia normal~~ tiade hak untuk org layan kita macam boneka.. :)

¶A.K.I¶ said...

bila sekali dirimu merasakannya...
dan kamu merasakannya lagi..

perlu~
hindari diri..
agar kamu...
lebih merasa lega...
agar kamu...
lebih bahagia...
dari merasa dan beranggapan begitu~
sayang~~





nak cekelat??? >_^

Amni said...

chill dear! tak mo la sedih2 ni.. macy mesti kuat okeyyy!

DuniakuAbstrak said...

grr sape jadikan kau boneka?

padin said...

hebat maCy berpuisi, tahniah

Un Phat Lee said...

ape tuh boneka? haha :P

cik EPAL said...

macam tengah berduka lara je. rileks =)

Mario said...

ingatkan tajuk lagu...aku bukan boneka...bukan ada lagu ke...

HEROICzero said...

Kadang2 boneka itu lebih membahagiakan.

=)

.s.o.f.i.a. said...

boneka tu bley makan tak? sedap macam cadbury tak??? kalau YA, please be my boneka!!!!! he he.....

chill la pompuan.........!!

ASaDa RyutaRo said...

hurmm...

beautiful_rose said...

=)