maCy sudah pulang!

Assalamualaikum..

Lama ya maCy senyap sahaja? Sebabnya maCy ke Pulau Perhentian. Dan telah kembali pada 25hb yang lalu. Sangat seronok. Sangat banyak cerita ingin dikongsikan, kisah sesat, kisah hanyut dan kisah apa-apa lagi~ Tapi entah macam mana boleh demam ni. Badan panas semacam sahaja. maCy baru bangun ni. Tidur dari sepulangnya dari kelas, dan bersambung sehingga malam dan berdaya akhirnya jam 5.30 pagi. Diajak ke klinik tidak mahu pula. Sengaja mahu membiarkan sel darah putih bekerja keras sedikit. Masih tidak ada tenaga untuk blogwalk. Maaf ini entry orang sakit. Yang pasti, insyaAllah esok ada entry lagi :)


p/s : abang sudah keluar hospital semalam. alhamdulillah..

Comments

CikguAfiq said…
mkn ubat maC...KLU XELOK GAK...SILA KE KLINIK K...:)
aNa d'sKoDenG said…
moga maCy cepat sembuh~!!
anayilz said…
smoga lekas sembuh syg.^_^
Che Kechik said…
mkn ubat macy..=)
baincardin said…
HDR is back! Jom layan!!!~ ^_^
echah mashuri said…
cpt2 smbh eh maCy:)
iqbalsyarie said…
Yaahh!!cerita la..nanti minggu depan saya nk gi Pangkor pula..harap2 dapat pengalaman yg sama best mcm maCy~
Menarik!: Kembara seorang budak
yott said…
selamat kembali maCy..
seronoknye cuti2 kat pulau yg cantik tu
@ien_R@z said…
welcome back!
nanti cerita semua ya..

mcm best jer.. hehe

tu BIG or wat??
macy macy imy! ;)

saranghae
Dakwat Basah! said…
p. perhentian kecil ke besar?
emieysandra said…
ha..balik je dh sakit.
jgn wt balik pnyakit sudah..ehehe
semOga cpt sembuh ea

~_^
zai said…
macy macy cepat taruk gambar dkt pulau perhentian tuu

sekarang musim org demam, zai pun baru je lega demam
Hamzah Ian said…
pegi lompat2.. betol ni..
hiro said…
rindu tol ngn macy..ehee
macy..xde ole2 ke???mesti hitam pe kulit tu..hehe
ASaDa RyutaRo said…
wollah~ dah balik dak muchuk ni ea.. hihi =P
s h e e said…
wahhh...pg pulau...nk gamba...cepat2 pos...hehe...patutla lame x nampak...cheh...padahal kite pon lame senyap...

Popular posts from this blog

Apa yang boleh dibuat dengan RM50 di KL (Part 2)

Restoran Ramly Burger

Apa yang boleh dibuat dengan RM50 di KL? Part 1