dia bukan cinta saya!

Hey awak,
Saya tahu dia boyfie awak
Dia pun bukan cinta saya
Dan saya tak terfikir pun mahu berkasih dengannya.

Hey awak,
Saya terima kalau awak jealous saya berkawan dengan boyfie awak
Saya faham juga hati seorang perempuan
Tapi tak adalah tuduh membabi buta
Awak lagilah
Skandal dengan besfriend boyfie awak sendiri
Lepak sana sini
Boyfie awak sedang menanti
Boleh pula awak kata pergi?

Hey awak,
Awak serang saya
Saya backup awak depan boyfie awak
Awak serang saya
Saya balas elok-elok saja

Hey awak,
Saya okay selama ni dengan karenah awak
Dan saya sendiri dan boyfie awak dah decide tak baik sangat
Untuk awak tahu tak?

Hey awak,
Sebelum ni dia ada mesej saya
Saja-saja
Agaknya nak release tension melayan awak
(geram)
Tapi saya tak reply
Saya sibuk.
Dan saya memang mesej dia malam tu
Bukan mesej sayang ke apa
Mesej kosong
Tak berbalas pun
Dia dah tidur
Dan esoknya tak mesej juga
See?
Kami ni kawan biasa
Apa yang susah sangat nak faham ni?

Awak,
Saya dengar saja cerita tentang awak
Dan saya kata tak apa, tak apa
maCy kan cool, maCy boleh terima
Sungguh, sabar sahaja
Tapi bila awak panggil saya "pelacur" depan boyfie awak
Saya tak dapat terima!
Lainlah kalau saya macam awak
Boleh lah kita mencarut sama

Awak,
Waktu boyfie awak cerita
Dia gelak-gelak saja
Pesan, jangan terasa
Awak memang macam tu
Dia dah biasa agaknya
Tidak.
dia dah biasa, tapi bukan saya!

Bahasa "kasar" lagi tak ada?
Saya nak marah ni..
Nak marah sangat..
Nah.
Marah!


Fuhh.. dah.. 0-0.. saya maafkan awak. jangan buat lagi ya?

p/s : dah luah ni da lega da.. hehe senyum dengan maCy jom :D

Comments

M a W a D D a H said…
hi macy...

sabar ye..xmo marah2 k...smile...adah tau macy cool orgnya...
what??? she call u with that?
huishh macy..that gurl mlampau la.huhuhuhu

but macy saba jela yunk...
nti satu hari dia akn sdar langit ni tinggi or rendah
Anonymous said…
sis adah :
maCy cool la ni.. jz sday..
nak ckp kt membe, awek die..
lepas kt sini la..
huhu


sugar2 kapas :
sedey wOoo..
ta pna hayat org ckp cm2..huk3
um, thx.. i will saba..huhu
terokai seni said…
marah mainan setan, nanti nyesal la pulak kalu ikut perasaan... cooool
nIsYa said…
bila macy cool,jadi lebih chumey :) kate2 dia mmg mlampau!
Anonymous said…
cemomoi :
ala, marah pakai taip cm2 pn xleh..hihi


hanie@nisya :
sejuk ati org kata comel..lalala ;p
CassiELFia said…
ishk2..
x baek betol la ckp camtu..
adoiiii...
sabar ye macy..
Dia lbh tau semuanya..=)
jaya jr said…
JJ klik cool..
haha
rizal jabai said…
wahh..marah,nnt cpt tua.hehe

senyum selalu komfem muda selalu :)
budakcomot said…
huhuhu..bila baca entry maCy ni... teringat ape yg mak sy cakap dulu2..mak sy kate..kalo ade org mencarut kat kite.. contohnya:
"bodoh la lu minah.."
bodoh 2 bukan kenal minah 2 sape.. so,nanti dia patah balik g kat org yg mencarut 2..
wee~~
sabar ye maCy
NurSya said…
laaaaa..npe ni maCy..hmmmm..sabar k..jgn sdey2..nanti aisya pon sdey..biala org nk kate pe yg penting kita tau dri kite sndri..


tgah exam xbuleh tension3+marah lorhh

p/s --> keep smiling babe..:)
Mr. Asada said…
hahahaha..

berani dia kata maCy cengeng ni pelacur!! uhh! nak mintak di cili mulut ke?

**asada backup maCy.. lalala~

mana budak tu? mana? mana? meh sini tunjuk muka...
Anonymous said…
che kechik :
sian x? wuwu.. tu lah.. Dia maha tahu :)


jaya jj :
cool for life..hehe


budakcomot :
maCy elax j..time 2 j mara..
n ble tgk pmpn 2 kt fesbuk..gerammm..hihi
thx :D
Anonymous said…
rizal :
ne ade mara..tulis j mara..hiihi


Aisya :
uhuk2.. tharu aisya ckp cm2..
luv u more la..hee
Anonymous said…
Asada Ryutaro :
asada jht! gelak dlu ea baru na backup..
langsung ta kesian :((

~tu2, budak yg pki leggin ngn skirt tu.. ki3 ;p
Syasya Imani said…
hai2 sis..
sya pon penah kene kot..
chill ya sis..
be strong sis!!!
captain88 said…
hey awak...
kawen je... kan snng...
dah x yah berebut2... hehe

macy sabar ya... biasa la tu org pompuann.. datang bulan la tu.. nak mencarut2 plak... kesian kat cikgu macy ni tauu... hehe
Althafunisa said…
mac...jgn mara2..tpi kalu atul pon atul bngang kot..tuduh tak memasal ean..at least mac tak kna srg face to face kan? atul dlu lagi lar..kna serang dgn bini org..kat tepat kja lak tuh..malu gilo...takut pon ader..pergh..klu suami dia handsome tak pe gak..ni pakwe atul pon agi handsome...buang karan jer nk usha laki dia..hampeh!
Anonymous said…
syasya amani :
ok..thx dear :)

captain88 :
hey awak, dgr tu..ki3
thx captain! :D


atul :
maC ta mara..maC kn cool.hhihi
erk?? ahahaha..lwk gila..
kim slm boyfie atl k :)
terjemahan said…
nih apsal mara2 nih macy..rilek sudey...
Unknown said…
haha..takpe..dia dah insaf da kot pasni.cool~
terjemahan said…
insaf ??org yg gaduh dgn macy ke macy insaf ??
Alone1017 said…
kwn tuk slame yer la...
bley ek boy tu thn ngan gurl camtu..??
suke suki jek nk ckp macy tu pelacur..
isy..sy lak yg geram..
Lun said…
pengalaman kt hampir sama

by the way , ada orang pernah cakap kat lun

Sabda Rasulullah s.a.w. pernah berkata "Fitnah itu tidur, celakalah mereka yang mengejutkannya."
terjemahan said…
uisshh hardcore gler smi kene panggil pe@#$%^....sabo ye macy..dugaan tuhan..
surayasafie said…
macy...blom tutup kes lg ke nih?
kes yg sm mcm dlm entry lepas2 ke??
ish...xabes2 lg eh girl tu...
hmmm
aieOreo said…
kalo nak gaduh jom gaduh ngan oreo..hehe
tapi kita gaduh sape makan biskut paling banyak la yea :P
NiZaM Limited said…
maCy..saye maafkan awk..
hey awk..nape awk kacau maCy.
jgn buat camtu lagi.
hey awk..pegi maen jaoh2..
hope tak jumpe awk lagi..

fuhh..tolong maCy tambah marah2 kat dia. hehe..
tp pmpuan jelesnye sampai serang pmpuan laen..slalu kes camni jadi. kalo laki jarang sgt dgr serang laki lain sbb rampas aweks dia ke.

kalo ade pon dgr kat paper, org tu kena tikam trus..ahaks..
zai said…
perkataan pelacur memang melampau tu.
sape tak marah, agak2 la nak mengutuk orang pun..uishhh
tang teng tong said…
lilek2 macy.
yg pnting kte tau ati kte ni niat baek.xyah duk care minah tu k:)
Anonymous said…
pelacur? ayat x leh lagi haram dr itu keR???hahaha..

mesti bengang gila minah tu kalau macy bt dunno je.lalala~

biarkan je.
Marah jgn berpanjangan. Ia mengundang permusuhan yang tidak berkesudahan.

Perseteruan yg tercipta memang lumrah dlm hidup kita. Tetapi menamatkannya serta merta amatlah mulia.

p/s= serta merta bukan bererti sekelip mata. Mungkin juga ia memerlukan masa. masa utk menstabilkan emosi kita. masa utk merancang dan merencana.
Nekmo said…
macy..ni kes aritu lagi ke?
hmm..kalau setakat kata2 biasa..
boleh diterima..tapi..bila dikatakan pelacur..itu telah terlebih had..
yg penting,macy tau diri macy sapa...
doa saja dekat Allah semoga si gadis tersedar akan kesilapannya..

psst:nenek syg macy..hehehe
Anonymous said…
Terima kasih atas sokongan dan nasihat semua ya :)

p/s : kepada yang bertanya, aah. ni kes aritu. perempuan yang sama :(
terjemahan said…
This comment has been removed by the author.
terjemahan said…
macy pompuan mane nih??...story skit....cam da lame kene je ni...

Popular posts from this blog

Aktiviti Laluan Berhalangan

Aku, Kau & Mereka - 2010

Kasut Larrie Arch Support dan Kelebihannya