Mode : Lega

Hooray~~

Musim assignment hampir berakhir. Tapi dengan tersubmitnye assignment di bawah ini, kelegaan adalah sebanyak 200%. Hehe~
Tension ooh buat benda alah ni. Macam buat soploh assignment.. Lecturer ni pun, bagi kerja senang sekali sekala kan boleh dapat pahala.. ;p

Kalau boleh nak bagi award assignment paling pening dan complicated kat dia..

Seronoknya.. Lepas ni boleh la keluar pergi JJ makan Papa John.. Lalala~


p/s : mimpi lagi.. again, pasal mati. bagi yang pernah baca entry mimpi maCy yang lepas mungkin tahu.. tolong bangunkan maCy dari mimpi boleh? =(

Comments

cikwanik said…
alhamdulillah.. lega 200% ni da bole besenang hati ni

tahniah tahniah
zaizax said…
muka xboleh blah cik macy taruk pic kt asgmnt tu..ahhaa
sueraya said…
macy!!! wah stiap proposal kna letak pic ke?
knpa kami xpon?
xaci la...xleh nk promote muka kami
hahaha
akuinsanlemah said…
hoho..alhamdulillah...paling la best dan teramatlah lega kan??

sara pn br je hbs test math..huhu~
mmg lega...

masa untuk mengupdate ISL pula....
(^^)
Athirah Ibrahim said…
ouh saya juga sudah lega telah berakhirnya musim assignment dan exam. heehee.
cemomoi said…
ace bukak balik kot terbinding surat cinta kita skali kang pecah pulok rahsia
lega yer kamuuu... berbaloi kan biler dh siap sume keje leh rest2 sampai lebam..
Aidi-Safuan said…
wahh...gambar xnak kalah tuh. auw~
mimpi tu mainan tdo macy...
bykkn doa ye bia jauh dr kecelakaan
salam ziarah..
betapa puas dlm diri bila siap tugasan cam ni kan.. =)
hmM,,mimpi itu tak pasti..
yG pasti hikmah darinya..ambil la
tot tot kecik said…
salam..
wah bestnye da bleh rilex assgmnt da siap..
pape pn npe la gmbr cmtu di bubohnye..??hik hik hik.. =p
ASaDa RyutaRo said…
wah.. sudah relaks yoh. tgu la apa kata lect lak.

"asgment anda d tolak, sila buat semula." kahkahkah.. gelabah nk buat balik semua..

lalala~

mimpi pasal mati? hurmm.. bgus la tu sentiasa beringat ngn mati. hee :)
ina said…
mcm sy lak puas dah siapkan org oder cokelat/kek/cc hehehe..bersengkang mata gak tau..
tahniah dah siap assgnment ek
Syahrul Iman said…
fuh..cik macy posing maut la dkeat cover assgnmnt ^_^

Popular posts from this blog

Amour

kisah tragedi manis seorang junior 2003

Rahim Terbalik? (Retroverted Uterus/Tilted Uterus)