Tuesday, March 30, 2010

Sayangnya, manusia tiada hati!

Kasih sayang.. Biasa dengar bukan?
Lihat bawah dan bezakan keduanya~

v
v

Kucing pun pandai sayang anak-anaknya

Tapi manusia? kenapa daif benar pemikirannya?
Kejam bukan?
Sedih!

Bayi malang yang tidak berdosa :(

pandai buat dosa.
pandailah tanggung.
jangan pula mereka yang perlu menanggung derita!

p/s : memang emo. tak patut langsung!

12 comments:

joegrimjow said...

masyaAllah.....

cikwanik said...

T_T

Idda Hashim said...

Ini kalau kat Saudi, memang kena rejam sampai mati siapa yg buat onar..dah tak nak, jgn buang gitu jek, bagi kat orang..

sueraya said...

manusia xreti hargai dgn apa yg mereka ada
mgkin snang bg diorang nk dpt bnda tu sbb tu xhargai
pd mereka yg ssh??
Ya Tuhan...
manusia...manusia..
syukur kita xtergolong dlm golongan yg cmtu yer maCy...:)

Mademoiselle Umie said...

kenapa ad org yg sanggup buat begini? Dunia tidak kekal...akhirat juga yg abadi...ingatan bersama~

nas aliff said...

smpdn antare laki ngan pompuan skang cume setebal kulit bwg..
sbb tu mkin byk nak lua nikah yg lahir..
diowg x salah pape pon!
mmg geram!~

maCy said...

joegrimjow : dunia sekarang :(

cikwanik : T__T jugak..

idda hashim : patut msia pn wat jugak.. bia padan mke diorang..

sueraya : alhmdulillah.. mntak jauhkan kan sue :)

madamoiselle umie : terima kasih :)

nas aliff : betul2.. dunia2.. geram sgt! huh

✿Lovillea✿ said...

ye lohh binatang pon pandai jg anak.. manusia plak yg buang2 ank.. uhhhhh xde ht dan perut lgsung.. habis terburai bersepah2.. hehehehe

maCy said...

Lovillea : tu lah.. patot amek isi perut wt masak lemak.. ki3

F U N F A B U L O S I T Y said...

dunia oh dunia..same2 kita berdoa utk kesejahteraan bersama ;D

akey87 said...

SILAP siapa???
PANDAI2 lah jaga diri, AGAR tidak terjerumus KELEMBAH kehinaan...kita sndiri pun KDG2 pndai CKP jer, diri sendiri XPENAH jenguk...hikhik..anyway, MACY, letak gmbr bnyk lgi bgus, biar NAMPAK...hehe

maCy said...

cakap pndai, dri sndri xpnah jenguk.. tak setuju lah.. igtkn org, igtkn dri sndri~
muhasabah~